Vanliga frågor
Välkommen till vår FAQ / Vanliga frågor, där du snabbt kan hitta svaren på dina funderingar och få hjälp med beställningar och leveranser.
**Beställning & Leverans:**
– **Hur lång är leveranstiden?** Normalt 1-2 arbetsdagar.
– **Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?** Vi accepterar Klarna, Swish och kortbetalning.
– **Erbjuder ni fri frakt över ett visst belopp?** Ja, vi erbjuder fri frakt på beställningar över 1200:- eller upp till 20 kg.
– **Vilka fraktsätt har ni?** Välj mellan DHL eller hämta din beställning direkt i vår lagershop i Olofström.
– **Kan jag spåra min order?** Absolut! Du får ett mail med ditt sändningsnummer så snart din order är packad.
– **Kan jag beställa som företag?** Självklart! Vi har flera olika fraktsätt direkt till ditt företags dörr.
**Returer & Reklamationer:**
– **Vad gör jag om jag får en skadad produkt?** Kontakta oss omgående via mail på rekond@streetpower.se med ditt ordernummer, så hjälper vi dig.
– **Hur returnerar jag en vara?** Skriv till oss på rekond@streetpower.se så assisterar vi dig i processen.
– **Har ni någon nöjd-kund-garanti?** Ja! Om du har några frågor eller inte är nöjd med produkten, tveka inte att maila oss på rekond@streetpower.se.
**Företagsinformation & Support:**
– **Hur kontaktar jag er kundtjänst?** Du når vår kundtjänst via email på rekond@streetpower.se.
Vi finns här för att säkerställa att din upplevelse med oss blir så smidig och positiv som möjligt. Tveka inte att kontakta oss om det är något mer du undrar över!